Saturday, May 20, 2017

KENAIKAN HARGA KAMBING MENDADAK - MAHALNYA KAMBING GOLEK MUSIM RAMADHAN SYAWAL 2017 INI.

MASIH MENUNGGU KENYATAAN RESMI DARI KERAJAAN,
mengapa kambing naik harga ???




Rileks... Bertenang...
Jangan KECAM KAMI.
Tiada tikar yg akan tergulung ataupun digulung.
Ini adalah platform informasi kewujudan kami si Pengolek kambing serta penternak kambing dalam usaha memperkenalkan kambing golek di dalam masyarakat setempat.
Namun Kutukan netizen itu lumrah yang pasti ia suatu yg membina! Kami hargai dgn TERIMA KASIH dan jutaan KEMAAFAN.
Sudah pasti kami TERKESAN dengan kenaikan harga dari pelbagai aspek dan kesan ini di rasai oleh rata-rata peniaga dan pengusaha bidang lain jua. Namun di sini kami si pengusaha dan penternak kambing sedaya upaya mengunakan platform ini sebagai WADAH BICARA KAMI.


TIADA YANG AKAN GULUNG TIKAR JIKA SI PENGUSAHA BERJIWA KENTAL MENANGANI ISU ini kerana KAMI AKAN SEDAYA UPAYA MEMPERJUANGKAN BIDANG INI. INSHA ALLAH.
Sudah pasti BERNIAGA MAHU KEUNTUNGAN mana mungkin NIAGA MAHU RUGI. Usah lah di kira profit untung dan rugi sesuatu BISNESS jika kita sendiri tidak menceburi BISNESS itu.
Sudah pasti si PENTERNAK KAMBING  DAN PENGUSAHA KAMBING GOLEK mahu memberi  HARGA YANG TERBAIK untuk PELANGGAN dan PENGGUNA. NAMUN jika keadaan KENAIKAN YANG AMAT MENDADAK sudah PASTI HARGA PASARAN akan TURUT MAHAL!  ANDA JUA turut MENGELUH BERSAMA-SAMA lagi-lagi dalam aspek AQIQAH !


Alhamdulillah permintaan daging kambing lagi2 kambing golek semakin mendapat permintaan tinggi masyarakat setempat. Tambahan pulak usaha kami yg bertahun-tahun berbaloi memartabatkan daging kambing panggang sebagai pilihan org ramai dalam MENU pilihan!
KAMBING BAKAR MURAH
KakShila 0122318436
Rakan Kambing Golek Anda


No comments:

Post a Comment